יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

קולאז’ סייל סתיו – כפר הס

1231371_10151584457885667_235131416_n

לא משנה אם זו תהיה הפעם הראשונה או העשירית שלי כמשתתפת באירוע הקולאז’ סייל של קרן שביט, אני אתרגש כל פעם מחדש כאילו זו בהחלט הפעם הראשונה.

כפרהס לא סן טרופז

הלוקיישין של האירוע הפעם נמצא בבית פרטי מדהים ומרווח בכפר הס. אתמול ביליתי של את רוב היום בהקמה ועיצוב הביתן שלי, וזה בהחלט היה יום ארוך מרגש, מאתגר ונפלא.

תמונה (92)

עופרה תפסה אותי ברגע של עבודה מאומצת במיוחד על שפת הבריכה שבחצר הבית, אכן קשים החיים!

תמונה (93)

כבר העלתי פוסט שבוע שעבר שמתאר במילים ותמונות את ההכנות ומאחורי הקלעים של צילומי השמלות והבגדים שאביא למכירה הזו.

הפעם אתן הצצה קטנה, ממש על קצה המזלג, על החפצים שאני מביאה איתי.

תמונה (90)

לצד כלי האמייל: קלחות, סירים, קומקומים, צלחות פורצלן מעוטרות, גובלנים מרגשים… כל אותם חפצי וינטג’ מסורתיים שרבים כ”כ אוהבים, השתדלתי הפעם להביא דברים קצת שונים, מעט יותר מיוחדים ומקוריים. כאלו שקשה לי במיוחד להיפרד מהם, אבל זו כנראה חלק מהיותי מלקטת פריטים מיוחדים ויחודיים.

IMG_3708

אני מחפשת, בוררת, מלקטת, מנקה ומסדרת. ואז מעבירה הלאה, לבעלים האמיתיים של אותו פריט, למי שידע לאהוב ולהעריך את אותו פריט יחיד ומיוחד עם הסיפור המרגש שעומד מאחוריו (ברור שאני לא מכירה את הסיפור, אבל יש לי כושר המצאה מעולה ודמיון מפותח להפליא, כך כשתבואו אלי אספר לכם את אותו סיפור מופלא שמסתתר מאחורי אותו חפץ).

IMG_3657

הרי הקוראים הותיקים שלי יודעים כמה שסיפור ומילים מרגשים וממלאים אותי. ופתאום החיבור המופלא הזה נעשה כ”כ ברור והגיוני, אותו חיבור שנוצר בין העיסוק שלי לבין המילים האהובות עלי. אותו סיפור מופלא שעומד מאחורי כל שמלה או חפץ, הוא זה שנותן את היופי והאמת, את העומק שלו.

IMG_3089

IMG_4501

אז אשמח מאד לראותכם מחר בביתן שלי, מוקפת בכל הבגדים והחפצים, המילים, והסיפורים. בואו, תהיו חלק מזה, ואם תרצו, תוכלו לקחת חלק קטן מזה חזרה איתכם, הביתה…

IMG_3137   

IMG_2168

IMG_0479

תמונה (1)-001

IMG_4507

IMG_3235

IMG_4487

IMG_3726

להתראות וסופ”ש נפלא,

אילאיל

4 תגובות:

  1. טוב, שברת אותי.
    חייבת להגיע :-)

    השבמחק
  2. מחכה כבר להכיר מקרוב. לאחר תקופה ארוכה שעוקבת בשקט בשקט. אוהבת את הכתיבה שלך. בהצלחה.

    השבמחק
  3. אנונימי26.9.2013, 10:07

    היי אילאיל - הכלים מקסימים, והכתיבה שלך... טוב, את יודעת מה דעתי על הכתיבה שלך. בהצלחה רבה!! אסנת

    השבמחק
  4. תמונות מדהימות ! אתה נראה מדהים בתמונה הזאת . :)

    השבמחק