יום שבת, 14 בספטמבר 2013

רוחות של סתיו…

אם יש משהו שחסר לי בארצנו הקטנטונת זה סתיו ראוי וארוך. על כל הזהוב שבו, המלנכוליה הקלה, הצינה הנעימה באוויר, העצים בשלכת, בגדים ארוכים קלילים…

תמונה (82)

בימים האחרונים אפשר להרגיש קרירות נעימה בשעות הבוקר המוקדמות (מאוד), ולעיתים בערבים הלחות קצת פחות חונקת. אבל נדמה לי שזו אולי השנה הראשונה שאני ממש מחכה לסתיו, לחורף…

תמונה (76)

לצבעוניות רכה וזהובה מסביב, לעיתים מעט חד גונית…

תמונה (63)

תמונה (81)

לריח הנפלא של לחם חם וטרי או קיש ירקות שרק יצאו מהתנור…

תמונה (48)

תמונה (61)

לטיולי אופניים בשקיעה…

IMG_4129

למסעות מרתקים בארצות רחוקות, המשלבים הבטחה לבילוי משובח לצד עבודה מהנה במיוחד (כן, ממש בקרוב אני נוסעת להביא וינטג’ נפלא מארצות המקור שלו).

IMG_3203

וכמו סתירה נפלאה לפסקה הקודמת, מביא איתו הסתיו תחושה נעימה של רצון להתכרבל עם ספר מצויין בחמימות של פינות חדשות בבית…

IMG_3733

IMG_2192

הסתיו מביא איתו גם בשורת התחלה לשנה חדשה ברמה האישית והמקצועית…

IMG_2042

(בוקר צילומים משובח בשוק הפישפשים בחיפה לקראת פרוייקט מרגש במיוחד)

IMG_3589

(צילום אחד אהוב במיוחד לעמוד העיסקי שלי: אילאיל זיו, אספנית וינטג’)

IMG_3208

(יום צילומים לבן וחגיגי עבור פטיט סטודיו)

IMG_2640

IMG_2748

בוקר צילומים נפלא לקראת קולקציית סתיו חורף לפריטי הוינטג’ בסטודיו שלי (עם היפה בנשים, חברתי הגר).

IMG_3847

וגם הפתעה נעימה, זו פעם שניה שאני משתתפת במכירת הקולאז’ סייל הכה נחשקת מבית “טוב ויפה – קרן שביט”. הפעם האירוע יתקיים בכפר הס, קל”ב מושלם מבחינתי.

save the day(2)(2)(1)

וזו לא תהיה התחלה חדשה לשנה חדשה בלי הצילום המסורתי של שלושת המוסקטרים האישיים שלי בדרכם לקראת יומם הראשון לשנת הלימודים…

IMG_3064

מאחלת שתהיה זו שנה נפלאה ומרגשת לכולנו,

שבוע טוב, אילאיל 

6 תגובות:

  1. שתהיה לך שנה מלאת עונות, כל עונה והשמחה שלה.

    השבמחק
  2. אנונימי14.9.2013, 22:15

    שנה טובה ומתוקה.
    ואם את רוצה סתיו אמיתי- יש בירושלים.
    כבר חודש שקריר מאוד בערבים ואני מסתובבת עם סריגים או שאלים :)
    קרירות כזו אמיתית של רוח קרה שמערבלת ומערסלת ומציתה געגוע לאפור הזה ולשלכת ולהתכנסות שתגיע אחרי הצהוב צהוב של הקיץ.

    והמוסקיטרים שלך פשוט מדהימים!!!
    רק טוב.
    עִנבל.

    השבמחק
  3. התמונה האחרונה פשוט נהדרת! כמה שהם חמודים!
    כרגיל צילומים מושלמים... אין עלייך

    ואני הסמקתי לי פה :-] שוב תודה

    השבמחק
  4. שנה טובה ומוצלחת אילאיל!

    השבמחק
  5. פוסט מקסים. תודה לך על קריאת השראה של בוקר.

    נועה

    השבמחק
  6. התחלה נהדרת ומלאת אופטימיות, כמה כיף לקרוא

    השבמחק