יום שלישי, 29 בינואר 2013

שני סיפורי חורף והזמנה למכירה

אנקדוטה מס’ 1:

01-20138

שיחה טלפונית עם אבא שלי שגר בטבעון

אני: “מה דעתך לעשות החלפת בתים? אנחנו נבוא אליך ואתה תבוא אלינו, נשמע מגניב לא?”

אבא: “איפה הקייצ’?”

אני: “שום קייצ’. אתה פה, אנחנו אצלך…מין חופשה שכזו… הא כן, את הילדים אני משאירה איתך! בבית! אצלנו! תודה, יאללה ביי”

אז נסענו לנו לסופ”ש קצר לבד. תיבלנו עם בוקר בת”א בשוק הכרמל, המשכנו להצגת צהריים של הסרט ארגו (ממש אהבנו!), המשכנו לטבעון ובדיוק כצפוי מזוג הורים שחווים אחת לשנה לילה ללא הילדים נרדמנו ב 21:00 מיד לאחר ארוחת הערב.

אנקדוטה מס’ 2:

01-20137

“אצלי? אצלי אף פעם לא חולים! זה בטוח בגלל שאני מניקה עד גיל שנה\שנתיים… הם מחוסנים באופן טבעי!” זו אני, הרברבנית הקטנה שלא יודעת לסתום את הפה כשצריך.

אחד אחרי השני הם נפלו אצלי בשבוע האחרון. הראשון ליריי, חטף שפעת אימתנית שכללה סיפורי בלהות של הזיות בלילות, קריפי!

השני נפל תובל, מובס לוירוס בטן מאד לא סימפטי.

ובכדי שלא ישעמם לי רותם קינח גם הוא עם שפעת, אבל כזו שכוללת לילות עירניים במיוחד ורצוי עם אבא ואמא במיטה וימים ארוכים של בהייה אינסופית בפרקים של סמי הכבאי בתדירות כזו שאני מוכנה לזרוק את המסך מהבית ממש בקרוב.

הזמנה למכירה:

317913_481244558588508_919555083_n

(לחיצה על התמונה תגדיל בעמוד נפרד את ההזמנה)

בכדי לסיים את השבוע בצורה קצת יותר אופטימית ומרגשת הצטרפתי למכירה משובחת שמארחת אורית בעלת אחד מבתי הסטודיו היפים והמעוצבים ביותר שיצא לי להכיר, סטודיו טווילינגן.

studio - blog1

(צילום: דנה ישראלי)

במכירה ישתתפו:

המארחת שלנו כמובן, אורית עם המוצרים המקסימים של טווילינגן ופיפ סטודיו.

קולקציית-הטקסטיל-של-טווילינגן3

(צילום: דנה ישראלי)

עפרה מסטודיו פטיט, מגיעה עם מוצר חדש ומרגש במיוחד שהיה לנו כבר הכבוד לנסות בבית.

IMG_5023-001

(דוגמן הבית: תובל)

פטיט61

(פטיט בסטה, צילום: דנה ישראלי)

מעיין אשכנזי, בעלת המותג סטודיו רפלקטורה תגיע עם גופי תאורה ומגוון טפטים ומדבקות קיר.

רפלקטורה

מנורת-חצובה (צילום: מעיין אשכנזי)

מורן יוסף, חברתי ושותפתי במכירות הוינטאג’ סייל תביא למכירה בנוסף לשמלות וכלים גם מוצר חדש שהיא פיתחה, ראשי צבי מעץ בשלל צבעים מרגשים.

391353_10151368654637768_1448179532_n

וכמובן אני עם מלאי חדש ומרגש של כלים מדהימים ושמלות יפייפות, הכל על טהרת וינטאג’ איכותי ומשובח.

IMG_4110-001

IMG_4931

IMG_4863-002

זו תהיה גם ההזדמנות האחרונה לרכוש את כריות הוינטאג’ שלי במבצע ההיכרות של 3 כריות במחיר של 120 ש”ח בלבד.

נשמח מאד לראותכם,

שבוע נהדר, אילאיל.

5 תגובות:

  1. נשמע מעולה, שיהיה בהצלחה והמון בריאות

    השבמחק
  2. אהבתי את חילופי הבתים!!! מקסים מקסים מקסים. בהצלחה במכירות.

    השבמחק
  3. חחח חשבתי שרק אנחנו נרדמים ככה

    השבמחק
  4. מקסים
    איכשהו השבועות טסים להם לאחרונה, בין מחלה למחלה...
    מקווה שכולם כבר בריאים ושמחים כהרגלם.
    הצילומים מקסימים והתיק החום ממש יפה!!

    השבמחק
  5. אוי, חילופי בתים...גדול... אצלי אף אחד לא היה נופל בפח הזה...וגם אני תמיד תמהה כשהם חולים אחרי שהנקתי אותם עד הגיוס, זה לא פייר...

    השבמחק