יום שבת, 18 בפברואר 2012

און ליין גארג’ סייל לחומרי סקראפ

הגעתי למסקנה שדי עם התירוצים, ההבטחות והאיומים. כבר שנתיים שלא עסקתי בסקראפ בצורה ראויה ומכובדת, ולמעט קניות (מעולות) ולא מעט התחלות של אלבומים אני פשוט לא מגיעה לזה.

לכן, החלטתי בצעד רציני ובוגר להיפטר מרוב חומרי הסקראפ שלי. זה לא יקרה ביום אחד אבל המטרה היא למכור את רוב החומרים שסתם מעלים אצלי אבק ויכולים לגרום הנאה למישהו שבאמת יעשה איתם משהו ראוי.

כמה כללים למכירה:

1. המחירים הנקובים הם ללא עלות דמי המשלוח, דמי המשלוח יחושבו בנפרד לכל חבילה לפי עלות המעטפה וכמובן המשלוח עצמו.

2. ניתן בהחלט לאסוף את הפריטים מכפר הס או ממרכז ת”א בתיאום מראש.

3. התשלום יכול להתבצע במזומן במקום או בפאי פאל בלבד!

4. כל הקודם זוכה אבל  אני לא שומרת מוצרים יותר מ3-5 שעות במקרה של תשלום בפאי פאל, או יום אחד בלבד במקרה של איסוף אישי.

5. מאד חשוב! אני משתדלת לתמחר את כל המוצרים בצורה הכי פיירית שניתן, אבל גם אני בן אדם ובעיקר בן אדם שלא עוסק בסקראפ כבר המון זמן. אם אתם רואים מוצר שהמחיר שלו לא תואם את המחיר הריאלי בחנויות און ליין בארץ  (כלומר גבוה מדי) ניתן בהחלט להעיר לי על כך ולהציע לי מחיר חלופי. 

6. מי שלוקחת מספר גדול של פריטים תקבל ממני הנחה יפה או סתם פריטים מתנה נוספים.

שנתחיל?

  • הראשון הוא תיק סקראפ מעולה במצב חדש לחלוטין המחיר שלו בחנויות הוא 600 ש”ח ואני מציעה אותו ב-300 ש”ח.

חשוב! המחיר לא כולל את חומרי היצירה בתוך התיק אבל בהחלט אצ’פר עם שקית חומרים למי שתקנה אותו.

  • חבילת דפים סגורה וחדשה הכוללת: 16 דפים דו צדדים + דפי קישוטים – נמכרה

  • 2 חבילות סגורות של מדבקות טיקרס – 25 ש”ח לחבילה!  נמכר

  • קופסא ענקית מלאה בפרחי פרימה – נמכר

  • שפורפרת פרחי פרימה סגורה וחדשה – 25 ש”ח

  • חבילת כפתורים ענקית –  נמכר 

 

  • 2 חבילות סגורות של אותיות צ’יפבורד גדולות (תכלת וירוק בהיר) – 15 ש”ח לחבילה או 20 ש”ח לשתיהן ביחד. נמכר

  • 2 חבילות חדשות באריזה של בראדים וכפתורים – 30 ש”ח לשתיהן ביחד.

 

  • חבילה גדולה של חותמות חדשה וסגורה של חיצים ואימרות – 65 ש”ח נמכר

 

  • סט חותמות שקופות של פרימה - 40 ש”ח נמכר

  • חותמת שקופה חדשה באריזה – 12 ש”ח נמכר

  • 3 חותמות עץ משומשות בנושא יום הולדת – 40 ש”ח לשלושתן ביחד נמכר 
  • חותמת רקע גדולה במצב משומש – 30 ש”ח  נמכר

  • 2 חותמות קטנות במצב משומש – 10 ש”ח לשתיהן

  • 7 חוברות בנושא חימר פולימרי – Polymer Cafe בחוברות מגוון ענק של טכניקות, ורעיונות לעיצוב תכשיטים ופיסול בחימר פולימרי למתחילים ומתקדמים.  נמכר


זהו לבינתיים, אבל בהחלט יגיע המשך…

5 תגובות:

  1. אילאיל18.2.2012, 10:08

    ניתן להגיב בבלוג או לשלוח אליי מייל ל
    ililziv@gmail.com

    השבמחק
  2. אילאיל, אני מעוניינת בשלושה דברים:
    1. חבילת דפים סגורה וחדשה הכוללת: 16 דפים דו צדדים + דפי קישוטים – 60 ש”ח.
    2. קופסא ענקית מלאה בפרחי פרימה – 65 ש”ח
    3. חבילת כפתורים ענקית – 35 ש”ח
    מעוניינת במשלוח ומשלמת בפאי פאל.

    השבמחק
  3. אילאיל,אני מעוניינת בשלב זה בסט חותמות שקופות
    של פרימה 40 ש"ח

    השבמחק
  4. אילאיל, החותמות הקטנות נמכרו?
    אם לא, מאיפה על המפה ניתן לאסוף אותן?

    השבמחק