יום שלישי, 16 באוגוסט 2011

תודה!!! (והזמנה למבצע קיץ ענקי)

תודה לכל מי שטרחו, הכינו, צילמו ושלחו אלי תמונות נפלאות של ארוחות בנטו מקסימות. תודה לכל מי שהגדילה לעשות ושלחה לי תמונות של הילדים אוכלים את הארוחה, זה היה חמוד ומקסים מאד!!!

במהלך השבוע הזה, מתישהו לקראת סופו אעלה את חמשת הבנטואים שיכנסו לשלב האחרון של התחרות, השלב שבו אתם תצביעו ותשפיעו :)

ובינתיים אני מזמינה אתכם להמשיך להנות מבלוג הבנטו שלי: ארוחה בקופסה.

חוץ מזה אני רוצה לבשר לכם על מבצע קיץ ענק:

40% הנחה על תכשיטים ואביזרי שיער

בחנות שלי באטסי

וקצת אותיות קטנות:

* המבצע תקף למזמינים דרך החנות בלבד.

* אין אפשרות להזמנות מיוחדות.

* ההנחה לא תחול על מוצרים ב SALE

* המבצע בתוקף החל מרגע זה ועוד מוצ”ש בחצות. החל מיום א’ אני סוגרת את החנות לפגרת קיץ והיא תיפתח שוב רק באמצע ספטמבר.

* בכל שאלה או ייעוץ ניתן לפנות אלי במייל ililziv@gmail.com

המשך שבוע נפלא

אילאיל 

תגובה 1:

  1. מדהים מדהים!! איפה החנות ממוקמת ? האם זו חנות פיזית או אונליין ?
    תודה רבה

    השבמחק