יום שבת, 7 במאי 2011

החלפה בצנצנת

ננזפתי! כן, כן, ננזפתי ע”י חברה שאני מזניחה את הבלוג שלי לאחרונה. האמת שגם אני מרגישה את זה, אבל בדיוק כמו שבחיים יש תקופות של עליות ומורדות, כנראה גם לבלוג שלי יש עליות ומורדות. אז אני לא מתכוונת להבטיח יותר פוסטים בקרוב, או בקצב יותר מהיר אבל אני מבטיחה שאני לא נעלמת… פשוט קצת מאיטה את הקצב.

אבל לאחרונה דווקא הכנתי משהו קטן וחמוד, החלפה בצנצנת! הבקשה היתה מאד פשוטה, להכין משהו שייכנס לתוך צנצנת, כשההוראה היחידה היתה שזו תהיה צנצנת קטנה. לשמחתי הוגרלתי לתת את המתנה שלי לטל המקסימה והעדינה שכבר בכמה הזדמנויות התוודתה בפני שהיא מאוד אוהבת את התכשיטים שלי ואף עונדת שרשרת שלי ביומיום. אז חשבתי שזו תהיה הזמנות נחמדה לרענן לה את המראה בסט אביבי ורומנטי.

הכנתי לה גירסה אישית לשרשרת שפירית מהדגם שכבר מוכר ואהוב בחנות שלי.

    

ומכיוון שהתחשק לי לחדש, התאמתי לאבן הורודה-אדמדה הזו סט עגילים עדין שמהיום יהיה ניתן להשיגו גם בחנות

הכל נעטף באהבה בשקיק אורגנזה והוכנס יחד עם פרחי נייר עדינים לתוך צנצנת מקסימה במיוחד שמצאתי בחנות לכלי בית ממש פה במושב. כמובן שהתאמתי תג עבודת יד, והנה ההחלפה מוכנה למסירה.

ומה אני קיבלתי בצנצנת שלי?

מאיוק הנהדרת הכינה לי שמלה עדינה ונפלאה המתאימה באופן מושלם למידותיהן של בובותיי המתוקות. החלטתי שאת השמלה תדגמן אליס שלאחרונה עברה טיפול פנים שכלל ריענון איפור, צביעת שפתיים והבהרת ריסים (חבל שאני לא מפנקת את עצמי בטיפולי יופי כמו שאני מפנקת את הבובות שלי חחח).

לאחרונה פונות אלי המון נשים מתעניינות ושואלות לגבי בובות הבליית’ שלי. אני מאד שמחה לענות לכל אחת ונהנית לראות איך התחביב הקטן שלי צובר תאוצה בארץ ועוד בנות מגלות את הקסם הנפלא של הבובות המתוקות עם העיניים הגדולות.

היום האוסף שלי מונה 6 בובות, כולן עברו שינוי למראה אישי ויחודי על ידי או על ידי אומניות שעוסקות בתחום. ניקו (על שם הבובה הראשונה שהיתה לי ונמכרה לפני כשנה וחצי) היא הבובה האחרונה שלי באוסף, היא הגיעה אלי מארה”ב לפני כמה שבועות, לאחר שעברה טיפול מלא של שינוי איפור והבעת פנים ע”י אמנית בובות מקצועית.

את שמלת הבמבי המתוקה שלה אני תפרתי :)

 

ועם התמונה האחרונה הזו שאני כל-כך אוהבת, אאחל לכם שבוע נהדר, רגוע ונעים.

אילאיל

14 תגובות:

  1. מותק שוב תודה זה מקסים ואני מאוד אוהבת והיום כבר קיבלתי מלא מחמאות על העגילים!!! יאללה רוצה את השרשרת בחזרה :-) 

    השבמחק
  2. אילאיל7.5.2011, 22:55

    את יכולה לעבור אצלי מחר שאת מחזירה את איתיוש? אם לא אז אקפיץ לך בערב הביתה, כמשה יחזור.

    השבמחק
  3. התכשיטים שלך נהדרים ואליס הזאת מקסימה, כבר אמרתי לך שהיא רק פתחה לי את התיאבון... תודה יקירתי!

    השבמחק
  4. אילאיל8.5.2011, 7:43

    מאיה - ואי, ואי, ואי, אני מתה שתקני אחת!!! הכי נוח זה לאמהות לבנות, חחח הן משתמשות בהן כתירוץ :)
    תודהיקירה, אני מתה על ההחלפה שלי.

    השבמחק
  5. התכשיטים מקסים ואליס נראית נפלא!

    השבמחק
  6. אילאיל8.5.2011, 10:06

    הגר- תודה מותק

    השבמחק
  7. החלפה מהממת, נחמד שאת מעדכנת את הבלוג, תמונות נהדרות כרגיל.

    השבמחק
  8. אילאיל8.5.2011, 19:52

    מקופלת - תודה מותק! לא הבנתי מה זה אומר מעדכנת את הבלוג :)

    השבמחק
  9. לניקו יש בגדים יפהפיים, גם לקיץ וגם לחורף...חבל שהיא נראית מבואסת! :-)
    החלפה יפהפיה, והצנצנת עם הכרטיס שלך יוצרות מארז מקסים!

    השבמחק
  10. it's about time!!!!!!!!!!!!
    היה שווה לחכות לפוסט שכזה.....הצנצנת שמלאה ביופי שכזנ יחד עם התגית המקסימה והשמלה שקיבלת ממאיה....להתעלף (כן, כן, אפילו אני מתחילה להבין את הקסם שבהן...חח)
    ניקו יפיפה בצילומים שלך (-:

    השבמחק
  11. כמה כיף לראות צנצנות שכאלה מלאות בכל טוב. גם הצנצנת ששלחת וגם זו שקיבלת יפיפיות.
    גם אני מקבלת אינספור מחמאות על השרשרת שלי .... איזה כיף!

    נשיקות
    שרון

    השבמחק
  12. טוב, אני נכנעת:) מה זה הבובות האלה?? אני מרגישה שזה מתחיל למצוא חן בעיני. חתיכת שיגעון, אה?
    אז מהיכן הן מגיעות, כמה הן עולות ומי אלה האומניות שמארגנות להן את הפרצוף??:) תודה.

    השבמחק
  13. השרשרת והעגילים יפיפיים !
    LoolaB

    השבמחק
  14. אילאיל14.5.2011, 13:31

    reia - העלתי ממש הרגע פוסט מפורט על כל נושא הבלית', מקווה שתמצאי בו את כל התשובות לשאלותייך.

    השבמחק