יום שני, 4 באוקטובר 2010

הרבה זמן לא פרסמתי בנטו

בשבועיים האחרונים לא הכנתי הרבה בנטו, אבל בכל זאת יש לי כמה תמונות חמודות לחלוק. מה שכן…פתאום גיליתי את עצמי מכינה ארוחת ערב משעשעת לילדים גם בלי כל עניין הבנטו מסביב. אפילו סתם פרוסת לחם מרוחה בגבינה הופכת לחמודה יותר עם חתיכות גבינ”צ בצורות של ליויתן ולהקת דגים סביבו (מבטיחה לצלם פעם הבאה, פשוט בערב אני חייבת לצלם עם פלאש ואני לא מתה על זה).

וטיפ תזונתי קטן, אם תקנו גבינ”צ עיזים ולא בקר תקבלו צורות מקסימות וגם בריאות, ברוב גבינות העזים הקשות לא תמצאו חומרים משמרים וצבעי מאכל.

ונחזור לבנטו:

בנטו מסיבה – אמנם התמונה לא ממחישה את גודל הקופסה אבל היא די גדולה ומכילה חטיפים לנשנוש אחה”צ לארבעה ילדים.   

בנטו לנסיעה ארוכה (שלושת רבעי שעה אצלינו נחשב ארוך)

בנטו לנשנוש אחה”צ

ואין לזה ממש קשר לבנטו, אבל תראו את היפיופות האלו. המתכון כמובן של קארין גורן מתוך הספר “ששת” הכתום.

בתיאבון :)

17 תגובות:

  1. תמונות משגעות
    נשארו עוגיות להיום אחה"צ ;-)

    השבמחק
  2. אילאיל4.10.2010, 12:51

    סורי :(
    אבל חשבתי להכין פנקייק בננה , יאמי!

    השבמחק
  3. נראה נהדר ויאמי לחלוטין (-:

    השבמחק
  4. שווה! ועושה תיאבון גדול.

    אהבתי את ה"דשא" שחוצץ בין פלחי התפוח למאפיינס.

    השבמחק
  5. פנקיק בננה ואני לא מוזמנת???

    ):

    איזה יופי של בנטו!

    השבמחק
  6. אילאיל4.10.2010, 14:08

    הדס- ברור שמוזמנת :) כבר קבענו שתקפצי היום, לא?

    השבמחק
  7. איזה יופי!
    הגננת של הילדים שלי שוחחה איתי הבוקר והתלהבה מתכולת קופסאות האוכל שלהם..
    זו פעם ראשונה שהיא נתקלת בזה.
    אז שוב - תודה! בזכותך הילדים נהנים מארוחה מגניבה :)

    השבמחק
  8. מעניין מתי אני אפסיק להתעצל ואכין גם כאלה מגניבים

    השבמחק
  9. איזה בנטו מתוקים!
    ממש אהבתי את הדשא- כזה חמוד!
    והעוגיות.... היו מעולות!

    השבמחק
  10. סחתיין על ההשקעה, כבר אמרתי לך שאת מאתגרת אותי! אולי תחלקי גם רעיונות למתכונים. בכלל, אשמח אם תפרטי את התכולה (מה שלא ברור, כמובן. פלחי נקטרינות הצלחתי לזהות... :)

    השבמחק
  11. אילאיל4.10.2010, 22:39

    יעלי - את צודקת! דווקא חשבתי לפרט את התכולה, אבל לא הייתי בטוחה אם זה יהיה טרחני מדי, אני שמחה לשמוע שלא. בעתיד אפרט בבלוג.
    בנתיים אמר לך שבכללי יש שם אגסים, נקטרינות, בייגלה מקמח מלא, כעכים מלוחים מקמח מלא, מלון, גזר, עגבניות שרי, חטיפי גרנולה ביתיים,ומלפפונים.

    השבמחק
  12. הבנטו הזה- להיט!
    אמנם לתינוקי שלי לא מפריע באיזו צורה הוא דוחף לפה... אבל הבת שלי בהחט נהנית ומפשפשת לי בחתכנים כדי לבקש חיתוך כזה או אחר של הגבנ"צ וכו'. האמצעי שלי חושב שגלגלי אוטו חתוכים זה ממש להיט...
    והאיש נראה מיואש... כי הוא יודע לאיזה כיוון התמכרותי אני הולכת...

    תודה שחשפת ושיתפת ואיזה כיף לתמונות עתידיות...

    השבמחק
  13. איזה כיף זה הקופסאות האלה :-)
    אצלנו אגב כבר מזמן, ובלי קשר לקופסאות, ארוחת הערב החביבה על נועה היא "ארוחת פרצוף" - עיניים - 2 עיגולים גבינה לבנה ועליהם פרוסות מלפפון. אף - הקצה של העגבניה, שיהיה אדום ויפה כמו שאף צריך להיות. פה - שאר פרוסות המלפפון מסודרות בחצי עיגול, וגולת הכותרת - "תלתלים" מחביתה מקושקשת :-)

    השבמחק
  14. אוף, זה כל כך עושה תיאבון הבנטו הזה! נראה לי ממש כיף להכין את זה, ועוד יותר לראות את הילדים אוכלים!

    השבמחק
  15. מקסים מקסים! עושה חשק לאכול בלי סוף

    השבמחק
  16. כל כך יפה וביתי ונעים,איזה כיף לקטנטנים שלך

    השבמחק
  17. רק לידיעתך, מאז שפירסמת את פוסט הבנטו העיברי התחלתי להכין לילדים את ארוחת 10 בסגנון. את לא יודעת איזו חדווה ואושר זה משרה עליהם, והצלחנו לצאת ממלכודת ה"לחמניה עם שוקולד" היומיומית... אושר גדול. עכשיו רק צריך להצטייד בעוד קיסמים, מזלגונים וקישקושים למינהם...
    תודה על ההשראה!

    השבמחק