יום שבת, 19 ביוני 2010

The Never Ending Story

לפני כמה ימים נפגשתי עם חברה מהלימודים, מישהי שנפגשים מדי פעם ככה במקרה פעם בשנה ושמחים לגלות כל פעם מחדש. לאחר שעברתי לכפר הס גיליתי שהיא גרה במושב לידי, שתינו היינו בהריון שלישי ואיכשהו לא ממש יצא להיפגש. שלשום באופן ספונטני לחלוטין הצלחנו להיפגש ואפילו עם הילדים (שחופפים לחלוטין בגיל מה שדי הקל על המפגש הזה של שתי אמהות ושישה ילדים!)

ולמה אני מספרת את כל זה? אחת התופעות הכי מוכרות במפגש אמהות היא תופעת “הסיפור שאינו נגמר”. את מתחילה לספר לחברה  שלך סיפור (מפיסת רכילות קצרה ועד הגיג חשוב) וברור לך, עוד ברגע שהתחלת שאין שום סיכוי שתסיימי את הסיפור הזה, כי בדיוק באותו רגע הילד שלך או שלה יצטרך קקי, פיפי, חיבוק, נישוק, סיפור, ידיים או סתם קרצוץ רגעי. כך נותרים להם יתומים שברי סיפורים שלעולם לא יסופרו – פעם חשבתי שיהיה נחמד לכתוב ספר עם כל אותם סיומות של סיפורים :-)

אבל מסתבר שהתופעה הזו קיימת בעולם האמהות ולא רק במפגשי חברות, בתור אמא יוצרת אני חושבת שלא סיימתי כמעט אף פרוייקט שהתחלתי בשנה האחרונה, מזל שלפעמים יש דד ליין אז אני חייבת לסיים :) וכך נתקעתי עם בערך חמישה מיני אלבומים, שתי שמיכות טלאים, ועוד כל מליון רעיונות שכבר קניתי להם את החומרים אבל אפילו לא הצלחתי להגיע להתחיל ליישם, אני קוראת לתופעה הזו  The never ending project.

לשמחתי בחיים צריך לעשות אתנחתות קלות, וכך יצא שהחלטנו באופן ספונטני לחלוטין לצאת לקמפניג אוהלים קצר בחורשת טל, מקום שרצוי לבקר בו לפני חופשת הקיץ (אחרת אתה מוצא את עצמך בלב מלחמת טריטוריות על כל פיסת דשא יבש). הילדים נהנו ברמות על, ההורים קצת פחות (עד שלא ימציאו מזרון קמפינג נורמלי זו אף פעם לא תהיה חוויה מושלמת), אבל זו בהחלט אופציה זולה, שפויה, ורווית דשא, שמש ,מים וכמובן אבטיחים – בכל זאת מומלץ!

אגב, פרוייקט אחד שדווקא כן סיימתי ולא זכיתם לראות בגלל באג של בלוג ספוט, הוא פרוייקט החלפת אליס בארץ הפלאות שהכנתי להילה – משום מה בלוג ספוט החליט לוותר על שליחת הודעה למנויים, ורק מי שמקבל עידכונים ברידר ראה את הפוסט, אז הנה הוא ממש כאן, לטובת המנויים.      

המשך סופ”ש נהדר לכולם, אני הולכת לנסות לסיים איזשהו פרוייקט מהרשימה :)

12 תגובות:

  1. נראה קמפינג מעולה!
    בפעם הבאה גם אנחנו באים :-)

    תמונות מקסימות!

    השבמחק
  2. אילאיל19.6.2010, 14:07

    יאללה, שנה הבאה? בעצם אפשר אפילו באוקטובר, שפחות חם ויש פחות אנשים :)

    השבמחק
  3. וואו איך רותם גדל...
    באמת כבר כמה שנים לא נסענו לקמפינג בצפון
    איזה כייף לילדים

    שתדעי לך שכשהתחלתי לקרוא את הרשומה הייתי בטוחה שהיא הולכת להסתיים מיני אלבום מהסדנה של נטלי קלבך.

    שתדעי שאני עוד מחכה לו

    השבמחק
  4. אילאיל19.6.2010, 16:01

    פיית מרציפן - שתדעי שגם אני מחכה לו חחח :)

    השבמחק
  5. איזה פוסט כיפי והתמונות של ליריי ורותם ושלו עם תובל פשוט ממיסות

    השבמחק
  6. אילאיל19.6.2010, 16:20

    האמת שזה באמת עשה לי חשק למיני אלבום לטיול לצפון, אבל יש גבול לכמה אלבומים מתחילים ולא מסיימים, לא?

    השבמחק
  7. נראה שמצאתם פינה מושלמת לקמפינג.
    אילאיל הקטע של קאקי פיפי ושות' עובר כל כך מהר
    ואז את בסרט של נושאים אחרים......(והאמת אני לא יודעת מה עדיף) :o))

    השבמחק
  8. כל כך מסכימה איתך יקירתי!!!!
    גם לגבי שברי הסיפורים וגם לגבי שברי הפרויקטים. (ולי יש "רק" שניים).

    אני אישית לא אוהבת את חורשת טל בגלל היסטוריה אישית לא נעימה אבל נראה שאתם עשיתם לכם שם כיף גדול. אהבתי במיוחד את התמונה של הקטנצ'יק שנפל שדוד מעייפות.

    השבמחק
  9. איזה כייף של קמפינג.

    בהחלט שווה לילדים וגם למבוגרים...

    התמונות נפלאות ואולי עכשיו זה נתן לך קצת אויר לנשימה?

    (:

    השבמחק
  10. אנונימי19.6.2010, 20:54

    בתור אחת שעושה קמפינג לפחות פעמיים בשנה, תשתמשי או במזרון קצת נפוח או במזרן רגיל ופשוט שאפשר לגלגל אותו לגליל ולהכניס לאוטו. ברגע שאת ישנה על מזרן אין בעיית שינה!
    תהנו...

    השבמחק
  11. אילאיל19.6.2010, 23:55

    מימס- מסתבר שנחיה ונראה.... :)
    פיצולה - אני מכירה את חורשת טל עוד מהקמפינג המשפחתי מהילדות.
    הדס- קמפינג משפחתי אוויר לנשימה? הצחקת אותי! אני תמיד צוחקת שאחרי החופשה אני חייבת חופש למנוחה :)

    השבמחק
  12. אני כבר עברתי את הגיל של מזרון מתנפח וקמפינג, קיבלתי פתור אחרי שעברתי את גיל 40 והתחילו לי בעיות גם וטוב שכך, ניצלתי :-) למרות שאין ספק שהילדים מתים על זה, והדברים שאנחנו עושים בשביל הילדים שלנו... למרות שהילדים שלי גם הם כבר מיצו את זה ולמדו שמיטה נוחה ומקלחת צמודה זה פינוק שאי אפשר לוותר עליו :-)

    השבמחק