יום חמישי, 27 במאי 2010

יריד אביב

נעלמתי….אני יודעת. כמעט שבועיים עברו מהפוסט האחרון, נעלמתי קצת מהחיים הוירטואליים לטובת אלה הממשיים יותר :)

לאחרונה נתקפתי בפרצי יצירתיות תמוהים ולא מוסברים בעליל אפילו בשביל בחורה יוצרת שכמותי. בתחילה התעסקתי עם כל מני מתוקים למינהם. שני ספרים חדשים של קרין גורן שרכשתי לאחרונה גרמו לכך שהמכולת השכונתית נאלצה להתאים מחדש את מלאי החמאה\קמח\שמנת לצרכים החדשים של המטבח שלי.

מהר מאד הבנתי שקרין גורן, יחד עם שאיפות לרדת במשקל, זה… איך לאמר בעדינות… לא ממש זה! החלטתי להרגע (למגינת ליבם של שוכני הבית והשכנים הקרובים) והעברתי את פרצי היצירה למכונת התפירה שלי. לפני כחצי שנה קיבלתי מתנת לידה\יומולדת מכונת תפירה שאפשר לספור על כף יד אחת את מספר הפעמים שנגעתי בה (כאמור עד לאחרונה). שלא תבינו לא נכון, זה לא שסיימתי שתי שמיכות, גרדרובת קיץ ותיק ערב – עדיין לא :) אבל גם המעט שהצלחתי לעשות בזמן האחרון הצליח להכניס אותי למוד תפירה ואני בהחלט מאמינה שזו תחילתה של ידידות מופלאה (אבל זה שייך לפוסט נפרד ממש בקרוב). 

אבל נחזור לענייננו…. בגן של ליריי מארגנים כל שנה יריד אביב. ועד ההורים, בעזרת הגננות ויחד עם הילדים מרימים יריד מכירת מוצרים עבודת יד של ילדי הגן והוריהם וכן מארחים דוכנים נוספים של יוצרים מבחוץ . ההורים מכינים עוגות וחלות למכירה, הילדים בגן מכינים ריבות, לחמניות, עוגיות ואפילו כדורי לאבנה. נראה לי שכולם מרוצים מההסדר, הילדים מבלים באפיה ועשיה נהדרת כל השבוע וזוכים למכור את מרכולתם (אני נודבתי לתפור 5 סינרים לילדים בעמדת בית הקפה – כמה חמוד), ההורים זוכים להכיר, לתרום ולקחת חלק בעשיה וכמובן שהגן זוכה ברווחים וכל זה כמובן חוזר לילדנו.

גם אני לוקחת חלק בעשייה הזו: שתי עוגות בננה טעימות להפליא (מתכון מעולה של ארז קומרובסקי, פשוט להקליד בגוגל “עוגת בננה של לחם ארז”) כבר כמעט מוכנות (כמעט, זה אומר שהכנו שתיים ואכלנו אחת וחצי, אז היום נכין עוד) וחמישה סינרים כמעט מוכנים (נשאר לי רק לתפור את סרט הקשירה שלהם) לילדי בית הקפה.

חוצמיזה אני מציגה שם את עבודותיי בדוכן משלי, יהיו שם קשתות מכל הסוגים (וגם הכפולות שכ”כ אהבתם וחזרו למלאי בחנות), סיכות שיער מקסימות שרשראות עדינות וכל זה מותאם לילדות צעירות (וגם לאמהות).

אז מה אתם אומרים? ניפגש ביריד?

סופ”ש נפלא לכולם

11 תגובות:

  1. איפה הסינרים????
    וגם אני הכנתי אתמול שתי עוגות בננה, אבל לא מכירה את המתכון של לחם ארז, הולכת לבדוק. :-)

    השבמחק
  2. איזה כייף ליצירתיות, אבל תמונה? סינר? משהו? תפירה?
    (:
    התכשיטים נפלאים והעוגות...
    אני כבר סקרנית לטעום! יאללא קפה מכונה עלי. עוגה עלייך?
    (:

    השבמחק
  3. אילאיל27.5.2010, 16:08

    חגית - הסינרים עדיין לא מוכנים :) נשארו לי סרטי הקשירה שלהם. אני בוודאי אעלה פוסט תפירה בקרוב.
    הדס- העוגות האלו ליריד מחר, וקפה אני לא שותה, חחח. אבל את תמיד מוזמנת :)

    השבמחק
  4. נראה ונשמע נפלא .
    האם ראיתי נכון ואתמול התראיינת ב-TV?

    השבמחק
  5. הכתיבה שלך קולחת ומשעשעת
    אבל זה לא אומר שלא רוצים תמונות
    יאללה
    לסיים את הסרטים מהר מהר ולצלם
    סקרנית לראות מה הכנת לדוכן
    (מקווה לבוא לבקר אם ילדיי אחרי הגן)

    השבמחק
  6. אילאיל27.5.2010, 16:50

    אורית - אכן כן :)
    נילי - תודה דרלינג, ובואו בואו, זה עד 2 בצהריים.

    השבמחק
  7. איזה רעיון יפה היריד!
    והיצירתיות זה הדבר הכי כיפי!
    אמנם אני לא מכירה את המתכון של עוגת הבננה אך זה נשמע יאמי!
    התכשיטים כרגיל נפלאים!
    מחכה לראות את התוצרים!!!

    השבמחק
  8. פתאום קלטתי שזה מחר...
    מקווה שנוכל לקפוץ להגיד שלום :-)

    השבמחק
  9. אילאיל27.5.2010, 18:37

    ציקוש - המון תודה וגם תודה רבה על ההתמדה בתגובות, זה פשוט מקסים בעיני :)
    הגר - יאללה בואו :)

    השבמחק
  10. איך שקראתי על עוגות הבננה- התחלתי להריח אותן (וזה עוד היה בעבודה...(

    אני כבר סקרנית לראות את הסינרים ..ומקווה שאצליח לקפוץ מחר

    בהצלחה (-:

    השבמחק