יום שבת, 8 במאי 2010

והזוכות המאושרות הן……

הודעה מספר 9

untitled01

ליאת

איזה כיף של קנדי..
הכי אהובות עליי הן הקשתות ויש לי אחת כזו ממך..אבל בתכלס הכל מקסים ועדין.

הודעה מספר 119

untitled02

דולעלמה

אני התאהבתי בקשת של גברתי הנאווה. השם כל כך הולם את היצירה. מאד אוהבת את הסגנון שלך וזה מעורר כל מיני אסוציאציות לשמלות של פעם, שלי אישית חבל שלא חייתי אז.
דולעלמה.
וכמובן שאני מנויה לבלוג השווה שלך

הודעה מספר 28

untitled03

babytogo

אילאיל, בלי שום קשר לבלוג קנדי אני מתה מקולקציית סיכות הראש המדהימות האלו.
באותה הזדמנות ראוי לציון גם הצילום והסטיילינג המעולה. המון הצלחה. תמשיכי להניק זה עושה לך טוב ליצירתיות:)

הודעה מספר 209

untitled04

gallish

מזל טוב לכל החגיגות!!! והמון המון הצלחה בהמשך!
הכי הכי אוהבת את השרשרות שלך, במיוחד אהבתי את ה-golden bird ואת השרשרת עם הילד והילדה (הכי מתאים לי ;-)
דברים מקסימים!!! והאריזות... למות!!!

הודעה מספר 71

untitled05

Hadas

הכי אהבתי את הLOVE CHARM, למרות שהכל עשוי בטוב טעם ויפה להפליא!!

ברכות לזוכות!!!!

אנא צרו איתי קשר במייל עם שם וכתובת מלאה למשלוח שקית ההפתעות.

שבוע נפלא

אילאיל

18 תגובות:

  1. ברכות לזוכות המאושרות!

    השבמחק
  2. איזה כיף לזוכות-

    ליאת= לכי למלא לוטו.... זה הזמן שלך!!!

    השבמחק
  3. איזה כיף לזוכות...מזל שיש לי סטוק שלך (אחרת הייתי ירוקה מקנאה...)

    השבמחק
  4. ברכות לזוכות המאושרות !

    השבמחק
  5. וואי איזה כייף! תודה!!!!!!!!!!!

    אלינור נראה לי באמת שאני צריכה למלא לוטו...2 זכיות בשבוע..פיצוץ!

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. באמת כיף לזוכות.
    שבוע טוב(:

    השבמחק
  8. יהההה, איזה כיף! גילו לי שכדאי לי להיכנס :-) ובאמת היה הכי כדאי בעולם!!!
    תודה רבה רבה אילאיל על הנדיבות!
    חיבוק,
    גלי.

    השבמחק
  9. מזל טוב לזוכות ! איזו נדיבות... כל הכבוד לך והמשך יצירה מהנה ושיתוף כמובן :-)

    השבמחק
  10. וואוו!!!!
    איזה כיף לי:)

    השבמחק
  11. ברכות לזוכות!
    ליאתוש...לוטו ומהר!

    השבמחק
  12. מזל טוב לזוכות. איזה כיף לכן! :)

    השבמחק
  13. מזל טוב לזוכות המאושרות!!!
    כל הכבוד לך על הנדיבות המקסימה שלך ובכלל כל דבר שאת עושה שווה זהב!

    השבמחק
  14. מזל טוב לזוכות המאושרות

    השבמחק
  15. ברכות לזוכות המאושרות!

    השבמחק
  16. טוב לזוכות!
    שווה לכן...!

    השבמחק