יום רביעי, 12 באוגוסט 2009

גארג' סייל און ליין

בשבועות האחרונים רובכם עדים לתהליך המעבר דירה שלי, אלה מכם שכבר שמו לב, בוודאי גילו שבבית הנוכחי אין לי מקום מאורגן לפינת היצירה שלי, ולכן אני מאחסנת את רוב חומרי היצירה שלי במקומות מסתור שונים ומשונים ברחבי הבית :) את פינת העבודה עצמה אירגנתי על שולחן המטבח. ת'אמת? יש יתרון מופלא בלעבוד במטבח, אין שום סיכוי שאני אשאיר את הפינה מבולגנת :)

בעקבות המיונים והעובדה שיותר מדי מקום פנוי אין לי, וגם סתם לאוורר את הבית ואת הנשמה, החלטתי למכור חלק מהחומרים שלי. בימים\שבועות הקרובים אעלה פוסטים קצרים תחת הכותרת "גארג' סייל" ואציע למכירה חומרי יצירה שלי, חלקם חדשים לחלוטין באריזה מקורית, חלקם משומשים חלקית אבל במצב מעולה – כולם ללא יוצא מהכלל יהיו במחירים מיוחדים ושווים במיוחד, שווה לעקוב.

המוצרים להיום:

מבחר של 21 חבילות מדבקות, יש חבילות שחסרות בהן 2-3 מדבקות, יש חבילות חדשות לחלוטין, כולן ללא יוצר מהכלל במצב מצויין. 

מחיר כל הסט הזה 79 ש"ח כולל משלוח בדואר רשום (זה יוצא 4 ש"ח לחבילה כולל עלות המשלוח).

מבחר מדבקות למכירה 

הנה פירוט של המדבקות בחבילה

                                              מדבקות 

מדבקות

                                              מדבקות 

מדבקות

 

המוצר השני, ספרון ענק של אותיות ראב און צבעוניות בגדלים שונים. הספרון חדש לחלוטין ולא נעשה בו שימוש כלל, האריזה שלו נפתחה רק למטרת מישוש :) מחיר העלות של הספרון 49 ש"ח ואני מציעה אותו ב-25 ש"ח (30 ש"ח כולל עלות משלוח נפרד).

ספרון אותיות ראב און

ספרון אותיות ראב און

 

והמוצר האחרון להיום, הוא קיט מיני אלבום מקסים, שכולל:

  • מיני אלבום שמרדפים בגוון כריכה תכלת – 20 עמודי שמרדפים (10 שמרדפים) בגודל 15*15
  • 3 דפי קארדסטוק חלקים בגודל 30*30
  • 8 דפים מדוגמים  בגודל 30*30
  • דף אותיות מדבקות של סספרס
  • דף תגים נשלפים
  • 2 סרטי בד מנוקדים באורך של כחצי מטר
  • 1 סרט בד מכווץ באורך של כרבע מטר
  • 3 תגי ג'ורנלינג של אוקטובר אפטרנון
  • 1 תג "ספריה" ענקי
  • 10 חיתוכי צ'פבורד יפייפיים
  • 1 פרח ניר ענקי מנוקד
  • מבחר כפתורים צבעוניים
  • 3 פרחי נייר קטנים
  • 1 פרפר מתכת
  • 1 עץ לבד ירוק
  • 2 תגים לבנים ממוסגרים

כל המוצרים הכלולים בקיט זה חדשים לחלוטין ובמצב מצויין!

מחיר הקיט כולל כל החומרים וכמובן האלבום עצמו הוא 89 ש"ח כולל עלות משלוח בדואר רשום.

P1250392

 

מי שמעוניין בכל אחד מהפריטים האלו יכול ליצור איתי קשר במייל:

ililziv@gmail.com

3 תגובות:

  1. אילאיל!
    איך שאת מצלמת יפה, טפו!
    תגידי........
    מאיפה הסרט האדום המכווץ? זה סרט אלכסון??

    נתנאלה

    השבמחק
  2. אילאיל12.8.2009, 15:44

    חמסה חמסה חחחח :)
    תהרגי אותי שאין לי מושג למה הסרט משמש :) אני השתמשתי בו סתם לקישוטים (יש לי עוד ממנו אם בא לך עליו). יכול להיות שזה סרט אלכסון?
    לא מבינה כלום בתפירה :)

    השבמחק
  3. רעיון חמוד להיפטר מעודפים
    אני אפקח עיניים על המכירות שלך, כרגע לא צריכה כלום מהמדבקות
    מזל טוב על המעבר דירה :-)

    השבמחק