יום שבת, 27 בספטמבר 2008

שנה טובה יצירתית ומקסימה


נעלמתי קצת...אני מודה!

החודש האחרון היה חודש רווי פעילויות מכל הסוגים, במרכז כמובן עמדו ירידי החג, וכל ההכנות הנילוות, לשמחתי הרבה גם זה מאחוריי, לסקרנים...הירידים היו נהדרים, המכירות טפו טפו טפו, וכמובן המון פירגון, סקרנות והתפעלות מהתוצרים. אין ספק שזה כ"כ כיף, מחמיא ומחמם את הלב לשמוע מהלקוחות דברי פירגון.


ובנתיים....בזמן שאני עסוקה בהכנות לירידים, משה תפס פיקוד על חיפוש בית חדש (לכל מי שלא ידע, חיפשנו בית בקדחנות בחודשים האחרונים), וממש לפני שבועיים סגרנו חוזה, לבית חדש, מקסים, מרווח והעיקר קרוב לבית הקודם (כך שגם גן לליריי אני לא אצטרך להחליף, איזו הקלה). וממש ביום שני הקרוב, בערב ראש השנה אנחנו עוברים.


נכון! ניחשתם נכון! זהו פוסט פרידה זמני בהחלט. ממש ברגעים אלה כל הבית סביבי ארוז (כמעט, אנחנו עדיין בשוונג אריזה). אז אמנם כבר ביום שני נהיה בבית החדש, אבל הוט מסרבים לחבר אותנו עד לאחר החג :( אז רק ביום ג' הבא יהיה לי חיבור לאינטרנט (אוויר...אוויר...).


לבנתיים מנצלת הזדמנות לעצור לרגע, ולאחל לכל קוראי הבלוג הנאמנים שלי

חג שמח, ושנה טובה ונפלאה, שנה יצירתית ופורייה, שנת פריחה, אהבה אושר ושמחה


אוהבת המון!!!!

תגובה 1: