יום שבת, 2 באוגוסט 2008

קיץ, קיץ, קיץ

האמת שיש לי רגשות מעורבים כלפי הקיץ :-) מצד אחד.....בריכה, ים, שמש, חם (אם כי לפעמים חם מדי.....) בגדים קצרים ומגניבים, פירות טעימים.
אבל מצד שני......... חם חם חם וחם, בלי להזכיר לחות זיעה ואפילו סירחון בעעעעעע.
שנים חשבתי שאני טיפוס בכלל של חורף, האמת שלא פלא, נולדתי בדצמבר, אז אולי יש לי מן סמפטיה שכזו לחורף, לגשם, לכובעים, צעיפים וכמובן...שוקו חם, יאמי :-). אבל כשעברתי לטבעון לפני מעל שנתיים ועברתי פה חורפים מקפיאי טוכאס שאפילו המזגן האומלל לא הצליח לחמם, ורק שכבות אינסופיות של סוודרים והתכרבלות טוטאלית מתחת לפוך הצליחו להפשיר אותי, נדמה לי שאז החלטתי שאני פשוט טיפוס של עונות מעבר!!!!
תודו..... בד"כ שומעים על טיפוסי חורף, או קיץ. אז הנה, יש גם טיפוסי עונות מעבר :-), לא חם מדי, ולא קר מדי, בגדים קלים, שמש קלה וגם בריזה צוננת, בקיצור...מושלם.
הצרה היחידה בארץ שלנו שיש בערך יומיים בשנה לעונות מעבר, יום לאביב, ויום וחצי לסתיו, נו מילא.... :-)

בקומנה "פרידה ונומה" התארגנה החלפה חדשה, החלפה בנושא "קיץ".
התבקשנו להכין 2-3 פריטים עבודת יד, לצרף 3 פריטים של חומרי יצירה, הכל כמובן בנושא ובצבעי קיץ.
ת'אמת...צבעי קיץ אני מאד אוהבת!!!!! בהיר, צבעוני, עליז ושמח, ולשמחתי קיבלתי פרטנרית עליזה וצבעונית שידעתי שתדע להנות מעבודותיי :-).

לעבודת יד ראשונה צבעתי קופסת קרטון ממחוזר בצורת כפכף, עליה הדבקתי פרימה וכפתור, כ"כ חמוד ופשוט:
לקופסא הכנסתי 3 קישוטוני קרוקס שהכנתי מפימו:


אבל גולת הכותרת של החלפה היתה מיני אלבום חתונה שקוף, שהכנתי מדפי למינציה, לפי הקישור הזה, http://scrapinstyletv.typepad.com/challenges/2008/03/how-to-make-a-c.html
וזו רק כריכת האלבום, אני אקדיש לו פוסט נפרד :-) מגיע לו!


בתור חומרי יצירה שלחתי סרטים צהבהבים, מדבקות בנושא קיץ, וחותמת גלידה.
לחבילה צירפתי כרטיס ברכה וגם לא התאפקתי וצרפתי סוכרית בצק סוכר בצורת גלידה, שהכנתי עם הבנות בקיטנה שלי.

הכל נארז בדלי ירוק מתוק להפליא, ונשלח להגר המקסימה.

תהני יקירה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה